Torsdag 8/4-10

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade klockan 9 typ. Sen åt jag frukost. Efter det tittade jag på TV, tillslut blev det tråkigt så jag  gick hem till Kajsa och frågade om hon ville hänga med mig till Ica och köpa godis eller något. Men hon ville inte det så jag fick gå hem igen. Men då sa mamma att jag skulle kunna cykla dit med Jesper. Då så gjorde jag det. Jag skulle typ köpa 3 liters mjölk, tuggummi till pappa och 12 packs ägg. Sen fick Jesper och jag köpa ett varsitt kinderägg. Sen köpte jag två choklad kakor för mina egna pengar. Sen cykla vi hem igen. När vi kom hem tittade jag på TV igen. Sen skulle vi hjälpa till med att dammsuga för mamma skulle med bussen till stan nu typ. Men snart ska jag äta pannkakor. Mums! Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0