Onsdag 7/4-10

Hej!
Idag eller inatt sovde Aleksandra hemma hos mig vi hade piss kul. Vi typ sminkade oss i mörkret. Piss kul ju. Sen på morgonen skulle Aleksandra köpas nya f-skor. Då frågade hon om jag ville hänga med henne. Jag sa ju förstås ja för man har ju alltid roligt med henne. Hon köpte ganska snygga skor. Men det viktigaste är ju inte att dom är snygga! Sen provade vi kläder. Ni ser bilder nedanför detta inlägget. Sen gick vi till mc donalds. Sen till Gina Tricot. Sen åkte vi hem. För Aleksandra skulle äta. Så jag satt mig vid datorn och när Aleksandra ringde mig då skulle jag äta. Sen gick jag hem till Aleksandra Vi dansade lite eftersom det är min första DANSTÄVLING  den andra maj. Längtar verkligen. Sen gick vi ut och körde passningar och klockan. Det blevb ganska tråkigt så vi gick till fotbollsplanen vi Aleksandra. Där körde vi klockan igen och Aleksandra gjorde några straffar. Sen körde vi en lek som vi hittade på i sommras. Aleksandra vann båda gångerna. Sen gick jag hem för Aleksandra kunde inte vara mer än till åtta.Och nu sitter jag här men ska dra nu. Hejdå!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0