Fredag 9/4-10

Tjena!<3
Idag började med att jag vaknade och åt frukost. Precis när jag skulle tugga på min macka ringde Yasmine till min hemtelefon. Då frågade hon om vi skulle va. då sa jag att jag skulle ringa henne när jag hade ätit klart. Sen ringde hon istället när jag var klar precis. Sen kom hon hem till mig. Vi tittade på Harry potter. Sen pausade vi filmen och gick ut då träffade vi Aya och Maya. För dom var typ ute. Sen fick vi typ passa dom. Sen ville aya gå hem till sin mormor så då fick hon det. Då ville maya hänga med oss hem till mig och titta klart på Harry potter. Sen ville Maya hem då gick vi hem med henne. Då träffade vi Nina, Aleksandra, Heja, Mallak och hejas lille bror velat.Sen spelade vi fotboll mot Khalil och velat men Aleksandra och Mallak fick gå över på deras lag med Mallak gick över till vårat lag sen. Sen köade Khalil och velat pengar. Jag fick 1 krona. Sen kom det läskiga när det var mörkt ingen vågade typ gå hem. Men jag sprang. Jag bor ju längst bort också.Och nu sitter jag här men nu ska jag dra ska titta på TV. Hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0